دانلود رایگان موزیک و موزیک ویدیو

دانلود رایگان موزیک و موزیک ویدیو ایرانی و خارجی

دانلود رایگان موزیک و موزیک ویدیو

دانلود رایگان موزیک و موزیک ویدیو ایرانی و خارجی

در این وبلاگ که هدف آن ارائه جدید ترین موزیک ها و موزیک ویدئو از هنرمندان و موسقیدان های معروف ایران و دنیا می باشد.قصد دارم بروزترین موزیک ها رو برای شما قرار بدم

طبقه بندی موضوعی

دانلود آهنگ جدید شهیاد به نام عاشق تو شدم

پنجشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۸، ۰۴:۱۰ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید شهیاد به نام عاشق تو شدم

Download Shahyad New Song called Asheghe To Shodam

 

دانلواد آهنگ با کیفیت 320

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

 

دانلود آهنگ شهیاد عاشق تو شدم

یه طرف من با یه قلب حساس
یه طرف تویی و کلی وسواس
چی قراره بشه چی قراره بشه
یه طرف چشای خیس و نمدار
یه طرف دلی که سنگ انگار
چی قراره بشه چی قراره بشه
منه وابسته رو تنها نزار 
رو دل ساده ی من پا نزار
اگه تنها بمونم میشکنم
بگو نمیزاری بگو نمیزاری
بگو اسممو هنوز یادته
بگو موندی پای این رابطه
اون که عاشقت میمونه منم
بگو دوسم داری بگو دوسم داری

عشقمون یه طرفست میدونم
اما پای معجزش میمونم
عاشق تو شدم عاشق تو شدم
اینکه میگی دل بکن راحت نیست
کاره قلب بی طاقت نیست
عاشق تو شدم عاشق تو شدم
عاشق تو شدم عاشق تو شدم
منه وابسته رو تنها نزار 
رو دل ساده ی من پا نزار
اگه تنها بمونم میشکنم
بگو نمیزاری بگو نمیزاری
بگو اسممو هنوز یادته
بگو موندی پای این رابطه
اون که عاشقت میمونه منم
بگو دوسم داری بگو دوسم داری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی