دانلود رایگان موزیک و موزیک ویدیو

دانلود رایگان موزیک و موزیک ویدیو ایرانی و خارجی

دانلود رایگان موزیک و موزیک ویدیو

دانلود رایگان موزیک و موزیک ویدیو ایرانی و خارجی

در این وبلاگ که هدف آن ارائه جدید ترین موزیک ها و موزیک ویدئو از هنرمندان و موسقیدان های معروف ایران و دنیا می باشد.قصد دارم بروزترین موزیک ها رو برای شما قرار بدم

طبقه بندی موضوعی

دانلود آهنگ ناصر زینعلی به نام دل دل نکن

پنجشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۳۰ ب.ظ

دانلود آهنگ ناصر زینعلی به نام دل دل نکن


Download Music Naser Zeynali – Del Del Nakon


دانلود آهنگ جدید ناصر زینعلی به نام دل دل نکن متن موزیک



برای دانلود آهنگ و مشاهده متن آهنگ روی ادامه مطلب کلیک کنید 



متن آهنگ ناصر زینعلی دل دل نکن :

●♫♫♫●

میدونی میخوام تورو انقده تو دل دل نکن



تمومه دیگه فقط دست منو تو ول نکن



تمومه دنیام شده انقده به من بد نکن




جلو همه انقده دست منو تو رد نکن


●♫♫♫●


من دلم میخوادت چرا نیس تو هواست



همه چیتو حفظم حتی رنگ لباست



دل تو دلم نیس واسه دیدن چشمات



همه چی قشنگه کنارتو حتی اخمات


●♫♫♫●



دانلود آهنگ با کیفیت 128


دانلود آهنگ با گیفیت 320

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی