دانلود رایگان موزیک و موزیک ویدیو

دانلود رایگان موزیک و موزیک ویدیو ایرانی و خارجی

دانلود رایگان موزیک و موزیک ویدیو

دانلود رایگان موزیک و موزیک ویدیو ایرانی و خارجی

در این وبلاگ که هدف آن ارائه جدید ترین موزیک ها و موزیک ویدئو از هنرمندان و موسقیدان های معروف ایران و دنیا می باشد.قصد دارم بروزترین موزیک ها رو برای شما قرار بدم

طبقه بندی موضوعی

دانلود آهنگ جدید سیروان خسروی به نام تنها نذار با بهترین کیفیت، این آهنگ جدیدترین ساخته ی سیروان خسروی خواننده محبوب کشورمان می باشد که در سبک پاپ فعالیت میکند. این آهنگ  در تاریخ 14 تیر ماه 98 منتشر شده که شما کاربران عزیز میتوانید این آهنگ را در دو کیفیت 128 و 320 از سایت سمفونی دانلود کنید. جالب اینجاس که اشاره کنیم که بیبشتر کار های این آهنگ بسیار زیبا را چون تنظیم ، آهنگ سازی، میکس و مستر را خود سیروان برعهد داشته است و دیگر عوامل عبارت اند از نوازنده گیتار الکتریک: امیر دانایی ، ترانه سرا: هادی زینتی و آکوستیک: کاوه مهاجر 

Download Music Sirvan Khosravi - Tanha Nazar

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

 

متن آهنگ سیروان خسروی به نام تنها نذار (زنده)
دزدیدی از من ، آرزو هامو
من از تو دارم ، تنهاییامو
پروازو دیدیم ، بال و پرت رفت
خاطره هامون ، از خاطرت رفت
تنها نذار ، این دیوونه رو
خالی نکن ، تو این خونه رو
وقتی نیستی ، واسه کی بخونم
تو نباشی ، واسه چی بمونم
هر جایِ این شهر ، ردِ من و تو
کی عاشقی کرد ، قدِ من و تو
گفتی میمونی ، اما دلت رفت
خاطره هامون ، از خاطرت رفت
خیلی وقته که این خیابون
توو بارون ندیده ما رو با همدیگه
بدونِ تو که دنیامی نه
نمیخوام یه لحظه دنیا رو دیگه
تنها نذار ، این دیوونه رو
خالی نکن ، تو این خونه رو
وقتی نیستی ، واسه کی بخونم
تو نباشی ، واسه چی بمونم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی