دانلود رایگان موزیک و موزیک ویدیو

دانلود رایگان موزیک و موزیک ویدیو ایرانی و خارجی

دانلود رایگان موزیک و موزیک ویدیو

دانلود رایگان موزیک و موزیک ویدیو ایرانی و خارجی

در این وبلاگ که هدف آن ارائه جدید ترین موزیک ها و موزیک ویدئو از هنرمندان و موسقیدان های معروف ایران و دنیا می باشد.قصد دارم بروزترین موزیک ها رو برای شما قرار بدم

طبقه بندی موضوعی

دانلود آهنگ احسان خواجه امیری نگو برگرد

پنجشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۸، ۰۴:۲۲ ب.ظ

دانلود آهنگ احسان خواجه امیری نگو برگرد
دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری به نام نگو برگرد

Ehsan Khajeamiri - Nagoo Bargard

احسان خواجه امیری نگو برگرد

ترانه : روزبه بمانی - آهنگ : احسان نی زن - تنظیم : میلاد هاشمی

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

 

متن ترانه

دانلود آهنگ احسان خواجه امیری نگو برگرد

وقتی میرم از اینهمه درد به خاطر من نگو برگرد
با قلب من چه ها که نکرد نبودن تو نگو برگرد
این زخما رو به کوه بزنی به چلک زدنی میریزه
وقت بردن توو اوجِ نبرد به دشمنت هم نگو برگرد
کجا دردِ تو از تنم بیرون میره چرا غمم تموم نمیشه
چه دور از من باشی چه با من تنها شی
همینه حال من همیشه
کجا دردِ تو از تنم بیرون میره چرا غمم تموم نمیشه
چه دور از من باشی چه با من تنها شی
همینه حال من همیشه

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی