دانلود رایگان موزیک و موزیک ویدیو

دانلود رایگان موزیک و موزیک ویدیو ایرانی و خارجی

دانلود رایگان موزیک و موزیک ویدیو

دانلود رایگان موزیک و موزیک ویدیو ایرانی و خارجی

در این وبلاگ که هدف آن ارائه جدید ترین موزیک ها و موزیک ویدئو از هنرمندان و موسقیدان های معروف ایران و دنیا می باشد.قصد دارم بروزترین موزیک ها رو برای شما قرار بدم

طبقه بندی موضوعی

دانلود ریمیکس آهنگ تهی به نام عاشقت منم

چهارشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۷، ۱۱:۴۳ ق.ظ

دانلود ریمیکس آهنگ تهی به نام عاشقت منم بهمراه متن آهنگ


Download Remix Hosein Tohi -Asheghet Manam 



برای دانلود آهنگ و مشاهده متن آهنگ روی ادامه مطلب کلیک کنید


متن آهنگ تهی عاشقت منم

************************

ما که دادیم رفت دلو دست شما بر عکس شما تموم واژه ها بذا وصف تو باشه


ی نگاه توو نگاشه نذا درای قلبت روی کسی واشه


تو که توو قلبم ی جای دیگه ای دلیل زندگیم شدی برام همیشگی


دلم دست تو باشه خودش میدونه جاشه نذا درای قلبم به روی کسی واشه


عاشقت منم تویی بالو پرم کنارم باش توو هر قدم دلتو بده دست من


عاشقت منم تویی بالو پرم کنارم باش توو هر قدم دلتو بده دست من


عاشقت منم تویی بالو پرم کنارم باش توو هر قدم دلتو بده دست من


دلو بده دست من


عاشقت منم تویی بالو پرم کنارم باش توو هر قدم دلتو بده دست من


عاشقت منم تویی بالو پرم کنارم باش توو هر قدم دلتو بده دست من


**************************************


دانلود آهنگ با کیفیت 128


دانلود آهنگ با کیفیت 320

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی