دانلود رایگان موزیک و موزیک ویدیو

دانلود رایگان موزیک و موزیک ویدیو ایرانی و خارجی

دانلود رایگان موزیک و موزیک ویدیو

دانلود رایگان موزیک و موزیک ویدیو ایرانی و خارجی

در این وبلاگ که هدف آن ارائه جدید ترین موزیک ها و موزیک ویدئو از هنرمندان و موسقیدان های معروف ایران و دنیا می باشد.قصد دارم بروزترین موزیک ها رو برای شما قرار بدم

طبقه بندی موضوعی

دانلود آهنگ جدید چارتار به نام آوازه خوان

پنجشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۵۱ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید چارتار به نام آوازه خوان با لینک مستقیم


Download Song By Chaartaar - Aavaazeh Khaan 


دانلود آهنگ جدید چارتار به نام آوازه خوان بهمراه متن آهنگ



برای دانلود آهنگ و مشاهده متن آهنگ روی ادامه مطلب کلیک کنید



متن ترانه چارتار به نام آوازه خوان:

********************

رهایی تا پَر کشیدن ، جز پیوندت ندارم

من رویایی رها تر ، از لبخندت ندارم

تا کِی قفس و غم و دلسردی

منو عادت شبگردی ، تو بگو

آوازه خوانی را ، این سعیِ فانی را

در کوچه ات هر شب برپا کردم

شاید فقط شاید ، قلبت به رحم آید

اما چه بی مرحم برمیگردم

به سمتِ دردم

این شعرِ بی سر با ماهِ من از شب

حرفی نزن ، در گوشِ او نگو

باری دگر تر شد چشمانِ من

آوازه خوانی را ، این سعیِ فانی را

در کوچه ات هر شب برپا کردم

شاید فقط شاید ، قلبت به رحم آید

اما چه بی مرحم برمیگردم

به سمتِ دردم

**********************


دانلود آهنگ  با کیفیت 128



دانلود آهنگ با کیفیت 320

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی